Zwroty, reklamacje, gwarancje

W sprzedaży internetowej przyjmujemy zwroty i reklamacje.

W przypadku zwrotu, chcemy, aby byli Państwo w pełni zadowoleni, jeśli z jakiś powodów będą chcieli Państwo dywan oddać, można go odesłać do nas razem z paragonem, w ciągu 14 dni nie podając przyczyny, nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Po odesłaniu dywanu do nas, zwrócimy pieniądze na Państwa konto. Zwrócony dywan nie może mieć śladów używania, musi być odesłany razem z paragonem lub fakturą. Zwrot dotyczy tylko dywanów, nie przyjmujemy zwrotu chodników ani wykładzin.

W przypadku reklamacji, prosimy o odesłanie dywanu do nas, jeśli reklamacja będzie uzasadniona, dywan wymienimy na inny lub zwrócimy pieniądze, nie przyjmujemy paczek za pobraniem, jeżeli reklamacja będzie uzasadniona koszty wysyłki poniesione przez Państwa wtedy pokrywamy my.

 

Wszystkie zamieszone produkty na naszej stronie www.dhdomino.pl są objęte dwuletnią gwarancją producenta.